اخبار

بازدید و رسیدگی به برخی امور فریدون شهر و روستاهای اطراف

ظهر پنجشنبه بعد از نماز ظهر؛ آیت الله صالحی تبار همراه با حجت السلام رسول احمدی و آقای مجید باطن منش، به شهر فریدون شهر عزیمت نمودند و با وسیله ی راه و ترابری اداره راه فریدون شهر از روستاهای پشندگان، کلوسه، وستگان، کاه گان (پشت کوه دوم فریدون شهر ) و همچنین مزرعه کیماس، راچه، دره سیب، قلعه سرخ، چغیورت و روستاهای دیگر که از مناطق بسیار محروم استان می باشند بازدید نمودند.

آیت الله صالحی تبار بالغ بر ۲۰ سال برای اولین بار اقدامات وسیعی در روستاهای پیش کوه فریدون شهر در احداث مساجد و خانه های عالم، حمام و جاده، برق رسانی و آب رسانی، کمک ارزاق و البسه و اعطای قرآن، مفاتیح و کتب مذهبی، جایزه به جوانان و نوجوانان اعم از پسر ودختر، اعزام روحانی در فصول تبلیغی، اعزام محرومین به مشهد مقدس و قم و جمکران، دارو و درمان بیماران، اجرای مراسم فاطمیه، غدیر، ایام دهه آخر ماه صفر، شهادت امام صادق و اطعام در این مراسم داشتند.

به حمدالله الان وضع عمرانی و فرهنگی و تبلیغی آن منطقه به سر حد نسبی خوبی رسیده است.

ایشان از ادارات و سازمان ها و خیرین که با معظم الله همکاری داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارند. در این خصوص هم اکنون بعضی از روستاها احتیاج به مسجد و خانه عالم دارند که از خیرین به عشق حضرت زهرا (س) دعوت به عمل می نمایند.

همچنین از همین جا از معاون وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی جناب مهندس حسن نیا، دام توفیقه، که با آیت الله صالحی تبار در زمینه های عمرانی فرهنگی در مناطق محروم کشور همکاری دارند؛ تقدیر و تشکر به عمل می آید.

دیدن این مطالب را نیز به شما پیشنهاد می کنیم

دیدگاه کاربران